مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 18:262019-12-14فرهنگي

«شاهدان شیدایی» تجلیل شدند/ از خانواده شورجه تا گلریز و سرهنگی


خانواده های شهدای هنرمند و همچنین هنرمندان انقلاب در مراسم «شاهدان شیدایی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شدند.

- خانواده های شهدای هنرمند و همچنین هنرمندان انقلاب در مراسم شاهدان شیدایی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم پاسداشت شهدای هنرمند با عنوان شاهدان شیدایی امشب 23 آذرماه در حوزه هنری برگزار شد.

سید عباس صالحی وزیر ارشاد، محمدمجتبی موسوی معاون هنری ارشاد، محمد حسینی از وزرای اسبق ارشاد، شهرام کرمی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی، مومنی شریف، مهدی چمران محمد گلریز و جمشید جم خواننده، رحیم مخدومی، سردار دهقانی و کوروش زارعی، کریم اکبری مبارکه، احمد میرعلایی تهیه کننده، نصیربیگی رییس سازمان بسیج از جمله حاضران در این مراسم بودند.

رسالت بوذری نیز اجرای این مراسم را بر عهده داشت.

سیدعباس صالحی وزیر ارشاد در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: در این محفل که خانواده شهدای هنرمند وجود دارد حق این بود بیشتر شنونده باشم تا رسم مردانگی را بیاموزیم.

انقلاب درس آموزی های مختلفی در مقاطع مختلف بویژه دوران طلایی دفاع مقدس داشته است.

وی ادامه داد: در 2888 روز دفاع مقدس، مردم این سرزمین ذخیره ای تاریخی برای مردم و حتی جهان اندوخته شد این زمان برهه ای از تاریخ بود که چون عصر امام حسین(ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاهدان شیدایی» تجلیل شدند/ از خانواده شورجه تا گلریز و سرهنگی

«شاهدان شیدایی» تجلیل شدند/ از خانواده شورجه تا گلریز و سرهنگی