مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 17:302019-12-14اقتصادي

وجود 14 هزار شبکه ریلی در کشور/وضعیت قطارهای کرمان بهبود می یابد


مدیرعامل راه آهن کشور از وجود 14 هزار شبکه ریلی در کشور خبر داد و گفت: باید با یکسری کارهای جهادی شبکه ریلی کشور گسترش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سعید رسولی شنبه شب در جلسه بررسی مشکلات ریلی استان کرمان با اشاره به اینکه از قبل ما جلساتی را با مسئولان استان داشته ایم، اظهار کرد: دو پروژه اتصال مراکز عمده بار به شبکه اصلی از اولویت های اصلی کشور است چرا که حدود 14 هزار شبکه ریلی در کشور داریم و به دلیل ضعیف بودن اتصال خطوط ریلی به شبکه اصلی بار، دارای یکسری مشکلات هستیم و باید با یکسری کارهای جهادی شبکه ریلی کشور گسترش پیدا کند.

وی با اشاره به معدن جلال آباد که امروز ریل گذاری شروع شد و خواهش کردیم که متوقف نشود که در این زمینه مشکل جرثقیل داشتیم و این مشکل هم برطرف شد، اظهار داشت: محور بافق کرمان به طول 234 کیلومتر است که باید بازسازی شود که 75 کیلومتر آن بازسازی شده و 46 کیلومتر آن وضعیت بحرانی دارد که باید بهبود آن تسریع پیدا کند بنابراین از همین فردا کار شروع می شود.

رسولی با اشاره به اقدامات کارخانه پلور سبز عنوان داشت: این نیروی انسانی متخصص سرمایه اصلی استان است و امسال با استفاده از ظرفیت تبصره ماده 18، دو هزار میلیارد تومان تفاهمنامه امضا شد که منجر به قرار داد عاملیت چهار بانک برای فعال کردن این توافقنامه شد و این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 14 هزار شبکه ریلی در کشور/وضعیت قطارهای کرمان بهبود می یابد

وجود 14 هزار شبکه ریلی در کشور/وضعیت قطارهای کرمان بهبود می یابد