مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 15:102019-12-14سياسي

پژوهش های عمیق و موثرتر؛ نیاز امروز کشور


رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به آغاز گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد: در آغاز این راه بزرگ و سنگین باید پژوهش های عمیق تر، پربارتر و موثرتر در عرصه رسانه و برای حل مشکلات کشور ارائه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری در آغاز هفته پژوهش و در بیست و پنجمین سالگرد تاسیس مرکز پژوهش های اسلامی سازمان صدا و سیما، در دیدار با مدیرکل و مدیران اداره کل پژوهش های اسلامی اضافه کرد: باید مفاهیم عمیق و اثرگذار را بر اساس نیاز های روز کشور و نیاز های رسانه احصا کنیم.

وی در این نشست با اشاره به ربع قرن تکاپوی عالمانه اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه با اشاره به اثرگذاری فعالیت های این اداره کل بر رسانه ملی گفت: فعالیت این اداره کل به عنوان اولین مرکزی که بر موضوع دین و رسانه متمرکز شده بار سنگینی بر دوش آن گذاشته است که امیدوارم بتواند همواره در انجام مأموریت هایش به خوبی عمل کند.

رییس سازمان صداوسیما با بیان اینکه جوامعی می توانند در مسیر توسعه گام بردارند که از تحقیقات روزآمدی برخوردارند، گفت: جوامعی که طبیبانه به موضوعات می نگرند و راه حل عالمانه برای مسائل می یابند، پیشرفت بیشتری می کنند و جوامعی که به این امر نپردازند، دچار عقب ماندگی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های عمیق و موثرتر؛ نیاز امروز کشور

پژوهش های عمیق و موثرتر؛ نیاز امروز کشور