مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 15:052019-12-14اقتصادي

شرکت های خلاق برای پرداخت تسهیلات بانکی تا 60میلیون تومان یارانه می گیرند


شرکت های خلاق با اجرای طرح معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری، برای پرداخت تسهیلات بانکی تا 60میلیون تومان یارانه می گیرند.

- شرکت های خلاق برای پرداخت تسهیلات بانکی تا 60میلیون تومان "یارانه" می گیرند شرکت های خلاق با اجرای طرح معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری، برای پرداخت تسهیلات بانکی تا 60میلیون تومان "یارانه" می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه گلایه های برخی از فعالان عرصه دانش و فناوری از سود بالای تسهیلات بانکی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای اولین بار در کشور طرحی را به اجرا گذاشته است که بر اساس آن به سود تسهیلات پرداختی به این شرکت ها، یارانه تعلق می گیرد.

در واقع به منظور دستیابی به اهداف صادراتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در توسعه صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و خلاق به شرکت های دانش بنیان و خلاق، یارانه سود تسهیلات اعطا می شود.

این یارانه از طریق صندوق های پژوهش و فناوری منتخب پرداخت شده و به تسهیلات دریافتی با موضوع صادرات و انتقال فناوری تعلق می گیرد.

یارانه سود تسهیلات، مبلغی است (تا سقف 60 میلیون تومان) که در صورت دریافت تسهیلات صادراتی یا انتقال فناوری از بانک ها، صندوق ها و نهادهای مالی و رعایت شرایط مندرج در مصوبه یارانه تسهیلات، شرکت مشمول استفاده از آن یارانه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خلاق برای پرداخت تسهیلات بانکی تا 60میلیون تومان یارانه می گیرند

شرکت های خلاق برای پرداخت تسهیلات بانکی تا 60میلیون تومان یارانه می گیرند