مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 14:302019-12-14دانش

رویکرد دانشگاه آزاد پژوهش محوری و توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد سیاست خود را به رویکرد پژوهش محوری و توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی تغییر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل این معاونت در داشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

دهقانی فیروزآبادی در این همایش با تأکید بر لزوم عملیاتی کردن سیاست های معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه های نسل اول با رویکرد آموزشی به تربیت نیرو هایی پرداختند که عمدتاً در ادارات و نهاد های مختلف مشغول به کار شدند.

در نسل دوم نیز با رویکرد پژوهش و تحقیقات و با توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها، نیرو های متخصص جهت همکاری با صنایع تربیت شدند، اما در حال حاضر هدف اصلی دانشگاه های نسل سوم و چهارم، کارآفرینی و توسعه فناوری است.

دهقانی فیروزآبادی افزود: در حال حاضر، آماده سازی نیروی انسانی برای اشتغال حرفه ای و تربیت انسان ها برای زندگی اجتماعی و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دانشگاه آزاد پژوهش محوری و توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی است

رویکرد دانشگاه آزاد پژوهش محوری و توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی است