مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 14:302019-12-14اقتصادي

خیابانهای نیروی هوایی و امامت میزبان نمایش شهر بدون زباله


همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر، نمایش  «شهر بدون زباله»  در خیابان های سی متری نیروی هوایی و امامت به معرض دید شهروندان در آمد.

  - همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر، نمایش  شهر بدون زباله  در خیابان های سی متری نیروی هوایی و امامت به معرض دید شهروندان در آمد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در راستای سیاستهای کلان شهردار تهران مبنی بر بازگرداندن حیات شهری، کاهش هزینه های جاری و ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان، روز های چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته، اجرای طرح نگهداشت شهر در محدوده ی منطقه 13 در دستور کار قرار دارد.

طرح فوریتی نگهداشت شهر با توجه به بررسی پیام های 137 و 1888، بازدید های میدانی و ملاقات مردمی با فعالیت کارگران و استفاده از امکانات و ماشین های تخصصی در محدوده ناحیه 3 اجرایی شد.

این طرح در کلیه آیتم های مرتبط با خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی در حیطه فضای سبز (هرس درختان، کاشت نهال نارنج و نشا های مناسب)، خدمات شهری (لایروبی انهار، تخلیه حوضچه های زباله گیر، شستشوی مخازن)، زیباسازی (حذف زوائد فیزیکی)، ساماندهی(لانه کوبی و مبارزه مکانیکی با موش)، پسماند (آموزش شهروندی در بحث تفکیک پسماند و اهدای جوایز به خانواده های فعال)، محیط زیست، لکه گیری و روکش آسفالت معابر و نصب و رفع علائم ترافیکی و تابلو های راهنمای مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابانهای نیروی هوایی و امامت میزبان نمایش شهر بدون زباله

خیابانهای نیروی هوایی و امامت میزبان نمایش شهر بدون زباله