مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-14پزشكي

بیش از یک سوم آی وی اف انجام شده در جهرم نتیجه بخش بوده است


35 درصد از موارد آی وی اف انجام شده در جهرم به نتیجه رسیده  وجهرم  پتانسیلی بالا در بحث درمان نازایی و آی وی اف در جنوب استان فارس دارد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: 35 درصد از موارد آی وی اف انجام شده در جهرم به نتیجه رسیده  وجهرم  پتانسیلی بالا در بحث درمان نازایی و آی وی اف در جنوب استان فارس دارد.

دکتر محمد رحمانیان شنبه 23 آذر در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه علوم پزشکی جهرم چند سال است که در بحث نازایی به طور تخصصی ورود کرده است و انجام آی وی اف با حضور متخصصین حاذق این رشته نشان از پتانسیل بالای آن در جنوب استان فارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ساخت مرکز تخصصی و فوق تخصصی نازایی کلینیک هنری جهرم، گفت: با احداث مرکز تخصصی و فوق تخصصی نازایی حکیم سلمان جهرم و انجام فعالیت های پیشینه این رشته در شهرستان می توان گفت که در آینده جهرم می تواند پاسخگوی کل منطقه جنوب فارس در بحث نازایی و آی وی اف باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: آموزش از مهم ترین مطالبات دانشجویان است که تمام تلاشمان این است که بحث آموزش را با کیفیت بیشتر برای دانشجویان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برگزاری این چنین سمینارهایی نشان از علاقمندی دانشجویان و اساتید به ارتقای آموزش و پژوهش است و این را باید مد نظر قرار داد ارزیابی هر دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک سوم آی وی اف انجام شده در جهرم نتیجه بخش بوده است

بیش از یک سوم آی وی اف انجام شده در جهرم نتیجه بخش بوده است