مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:362019-12-14سياسي

زمین خواری توسط سودجویان بعلت عمل نکردن برخی دستگاه ها و مدیران


رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اراضی ملی، حاشیه رودخانه ها و جنگل ها توسط سودجویان به علت عمل نکردن دستگاه های خدمات رسان و برخی مدیران به وظایف خود تصرف شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اراضی ملی، حاشیه رودخانه ها و جنگل ها توسط سودجویان به علت عمل نکردن دستگاه های خدمات رسان و برخی مدیران به وظایف خود تصرف شده است.

حسن نگین تاجی روزشنبه 23 آذرماه در سومین شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان افزود: رعایت حقوق عامه و انجام تکالیف حقوقی در دولت و سازمان ها در انجام وظایف سازمانی مهم است.

وی اظهارکرد: مدیران باید به وظایف قانونی خود به خوبی عمل کنند تا نیاز به ورود دیگر ادارات و سازمان ها نباشد.

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نهادهای خدمات رسان و بعضی از مدیران به وظایف خود به درستی عمل نکرده اند و مشاهده می شود بخش هایی از اراضی ملی و منابع طبیعی، حاشیه رودخانه ها و جنگل ها را افراد سودجو تصرف کرده اند.

نگین تاجی تصریح کرد: به وجود برخی ناهماهنگی ها که موجب سوءاستفاده افراد سودجو شده از قبیل سازه های موقت در حریم شهرها و جاده های مواصلاتی خارج از شهرها، قبرستان های بدون مجوز، راه های ماشین رو در جنگل ها و مناطق گردشگری و عرضه طیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خواری توسط سودجویان بعلت عمل نکردن برخی دستگاه ها و مدیران

زمین خواری توسط سودجویان بعلت عمل نکردن برخی دستگاه ها و مدیران