مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-14اقتصادي

مددجویان بازمانده از سبد معیشتی فارس شناسایی می شوند


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: درحال بررسی و شناسایی مددجویانی هستیم که از سیستم جدید معیشتی بهره مند نشده اند تا پیگیری های لازم را در خصوص اختصاص بسته معیشتی این افراد انجام شود.

- ایسنا/فارس معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: درحال بررسی و شناسایی مددجویانی هستیم که از سیستم جدید معیشتی بهره مند نشده اند تا پیگیری های لازم را در خصوص اختصاص بسته معیشتی این افراد انجام شود.

محمد بدری در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اهمیت یارانه در زندگی خانوده های مددجو، گفت: پرداخت یارانه ها و کمک های معیشتی در زندگی مددجویان و کاهش فقر می تواند اثربخشی خوبی داشته باشد اما با توجه به افزایش تورم باید برای محرومین یارانه ها و کمک های معیشتی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه باید رقم یارانه با هزینه های زندگی و تورم همخوانی داشته باشد، گفت: امروز خانواده های تحت پوشش امداد دارای 6 نیاز اساسی و پرخرج شامل اشتغال، مسکن، دارو و درمان، آموزش و معیشت هستند؛ نیازهای پایه که برای خروج فرد از فقر اساسی بوده و باید برای رفع آنها برنامه ریزی اساسی شود.

معاون حمایت کمیته امداد فارس تراز اقتصادی خانواده های تحت پوشش را منفی اعلام و اضافه کرد: هزینه های زندگی خانواده ها به دلایل مختلف بالا بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان بازمانده از سبد معیشتی فارس شناسایی می شوند

مددجویان بازمانده از سبد معیشتی فارس شناسایی می شوند