مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:162019-12-14اقتصادي

گام های فولاد مبارکه در جلب رضایت مشتریان


با اجرای طرح پژوهشی مشترک بین دانشگاه صنعتی اصفهان و متخصصان فولاد مبارکه اثر لایه کروماته در ورق های گالوانیزه حذف و رضایت مشتریان جلب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مهندس فرایند گروه فنی تولید ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: پژوهش علمی این طرح فولادی سال 97 در قالب مقاله ای در سمپوزیوم فولاد ارائه شد.

جمال آشوری افزود: در ادامه با تلاش گروه پژوهشی مشتکل از دانشکده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی اصفهان و با همکاری واحدهای تولید ورق گالوانیزه و تحقیق و توسعه و فنی پشتیبانی، طرح پژوهشی ارزیابی جوشکاری مقاومتی نقطه ای ورق های گالوانیزه دارای اضافه جرم پوشش کروماته در لبه ورق به بار نشست.

وی گفت: بررسی های آزمایشگاهی نشان می دهد ضخامت پوشش روی، تأثیر به سزایی بر موقعیت و عرض منطقه مجاز جوشکاری دارد و پوشش های کروماته بر روی ورق گالوانیزه دارای مقاومت الکتریکی کمی است، در حالی که کاهش ضخامت پوشش کروماته برای مصارف قطعات توصیه شده است.

مهندس فرایند گروه فنی تولید ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزود: با وجود این، پوشش کروماته رسوب کرده در کناره ورق گالوانیزه منجر به ایجاد ترکیبات اکسیدی و نامحلول در لبه ورق، ایجاد ترک و حفره دارای هوا در اطراف پوشش و در نتیجه تغییر در مقاومت الکتریکی پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های فولاد مبارکه در جلب رضایت مشتریان

گام های فولاد مبارکه در جلب رضایت مشتریان