مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-14اقتصادي

انتشار اوراق مشارکت برای خرید و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قم


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از انتشار اوراق مشارکت برای خرید و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قم خبر داد و گفت: در حال حاضر 530 دستگاه اتوبوس در سطح قم فعالیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر یزدی در نشست خبری که ظهر شنبه در شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم باید برای هر هزار نفر شهروند قمی یک دستگاه اتوبوس وجود داشته باشد که در حال حاضر 530 دستگاه اتوبوس در سطح قم فعالیت دارد و اگر 50 دستگاه اتوبوس جدید نیز به این ناوگان افزوده شود، شهرداری قم توانسته به 50 درصد از هدف گذاری های خود در سرانه یک دستگاه اتوبوس برای هر هزار عمل کند.

وی در ادامه از انتشار اوراق مشارکت برای خرید و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قم خبر داد و بیان کرد: در این راستا 130 میلیارد تومان اوراق مشارکت از بهمن ماه امسال منتشر و به فروش خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم اضافه کرد: با اجرای این طرح 50 درصد از هزینه خرید و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری قم توسط دولت تأمین شده و بعد از انتشار و فروش اوراق مشارکت روند نوسازی مجدد ناوگان اتوبوسرانی آغاز می شود.

وی در ادامه سخنان خود به روند مناسب سازی اتوبوس های شهری اشاره کرد و گفت: درحال حاضر 104 دستگاه از اتوبوس های شهری قم برای استفاده معلولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اوراق مشارکت برای خرید و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قم

انتشار اوراق مشارکت برای خرید و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قم