مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:002019-12-14اقتصادي

بودجه در فشار است اما وزارتخانه میراث از بودجه پژوهشگاه حمایت می کند


وزیر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در بحث بودجه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری حمایت خود را برای این نهاد پژوهشی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان در حاشیه ی آیین آغاز هفته پژوهش در موزه ملی ایران در پاسخ به پرسش ایسنا، درباره ی حمایت از بودجه ی پژوهشگاه که نسبت به سال گذشته با کاهش 20 درصدی مواجه بوده است، می گوید: به واسطه ی تحریم ها، درآمدهای دولت کاهش پیدا کرده است و بودجه در فشار است، اما خوشبختانه توجه ویژه ای به این وزارتخانه شده است.

او با اشاره به این که میراث فرهنگی در سال های 1398 و 1399 در بحث افزایش بودجه در رتبه های اول و دوم بین دیگر دستگاه ها بوده است، ادامه می دهد: امسال نیز به نسبت وضعیت خوبی داریم، این بحث که مطلق بودجه بسیار پایین است، وجود دارد، اما وزارتخانه میراث فرهنگی، با رشد مناسبی در بودجه همراه است، با این وجود با توجه به شرایط بودجه ای که سختی هایی دارد، اما حمایت خود را از حوزه پژوهشگاه در این زمینه خواهیم داشت.

در مصوبه ی پیشنهادی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اعتبار اختصاص یافته برای شد.

مبلغ این بودجه حدود 13 درصد بیشتر از دوره ای است که این وزارتخانه در قالب معاونت ریاست جمهوری و سازمان مستقل فعالیت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه در فشار است اما وزارتخانه میراث از بودجه پژوهشگاه حمایت می کند

بودجه در فشار است اما وزارتخانه میراث از بودجه پژوهشگاه حمایت می کند