مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-14سياسي

اولویت پژوهشگران مشکلات جامعه باشد/کمبود اعتبارات گیلان در حوزه پژوهش


رییس دانشگاه گیلان با اشاره به شاخص های مقاله و کارهای پژوهشی مناسب گفت: مقاله و پژوهش خوب باید در سایت و همایش های بین المللی چاپ و ارائه شود و در دانشگاه گیلان سالانه دو هزار و 300 مقاله به چاپ رسیده که 65 درصد آن دارای درجه عالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد رضی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه مسیر رشد و تکامل انسان است، اظهار کرد: جوانان پس از گذراندن دوران مدرسه وارد دانشگاه شده و در آنجا به رشد و تکامل علمی رسیده و برای اداره کشور آماده شوند.

وی با اشاره به جایگاه پژوهشی جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای دنیا گفت: سرمایه گذاری خوبی در جمهوری اسلامی در حوزه پژوهش انجام شده و جایگاه ایران در بین کشورهای دنیا 15 در منطقه و کشورهای اسلامی اول و در بین کشورها بعد از هند دوم است.

رییس دانشگاه گیلان با تأکید بر ظرفیت جمهوری اسلامی در حوزه پژوهش، بیان کرد: بر اساس آخرین آمار که در سال 98 اعلام شد 12 پژوهشگر ایرانی در بین پژوهشگران قابل استناد وجود دارد که یک نفر آن عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان است.

رضی با اشاره به جایگاه علمی دانشگاه گیلان در حوزه پژوهش در بین دانشگاه های دنیا تصریح کرد: دانشگاه گیلان به عنوان بزرگ ترین دانشگاه شمال کشور در حوزه پژوهش در بین دانشگاه های جوان دارای رتبه 500 و در بین کل دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت پژوهشگران مشکلات جامعه باشد/کمبود اعتبارات گیلان در حوزه پژوهش

اولویت پژوهشگران مشکلات جامعه باشد/کمبود اعتبارات گیلان در حوزه پژوهش