مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-14اقتصادي

کمک 24 میلیارد تومانی مردم کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان


مردم کهگیلویه و بویراحمد بیش از 24 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل کمیته امداد این استان گفت: این نهاد به منظور توسعه مشارکت های مردمی و جلب اعتماد عمومی، طرح های مختلفی شامل صندوق های صدقات، جشن های نیکوکاری و عاطفه ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، زکات، جمع آوری نذورات مردمی، احسان دانش آموزی، برکت و مفتاح الجنه را در برنامه کاری خود قرار داده است.

قباد مبشری با اشاره به اینکه جلب اعتماد مردمی، مؤثرترین راهکار در افزایش مشارکت های آنان است، افزود: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد در هشت ماهه امسال 24 میلیارد و 763 میلیون تومان به نیازمندان این نهاد کمک کرده اند.

مبشری از افزایش 36 درصدی کمک های مردمی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و ادامه داد: در هشت ماهه سال 97، مبلغ کمک های مردمی 18 میلیارد و 195 میلیون تومان بوده است.

وی گفت: از مجموع کمک های جمع آوری شده در سال جاری یک میلیارد و 994 میلیون تومان آن از محل صدقات، هفت میلیارد و 753 میلیون تومان از محل جمع آوری زکات، هفت میلیارد و 276 میلیون تومان از طریق طرح های اکرام ایتام و محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمک های جمع آوری شده از مردم خیر و نیکوکار، برای رفع نیاز های مددجویان شامل جهیزیه نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 24 میلیارد تومانی مردم کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان

کمک 24 میلیارد تومانی مردم کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان