مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-14اقتصادي

ثبت اطلاعات بنگاه های اقتصادی استان بوشهر در سامانه جامع انبار


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تاکنون اطلاعات 750 بنگاه اقتصادی استان بوشهر در سامانه جامع انبارها به ثبت نهایی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین حسینی بعدازظهر شنبه در نشست با مسئولان دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: تاکنون در حدود شش هزار انبار در حوزه صنعت، معدن و تجارت از طریق وب سرویس و یا خود اظهاری در سامانه جامع انبارها ثبت اطلاعات شده است.

وی با اشاره به اهمیت رصد کالا در زنجیره تجاری استان از طریق سامانه جامع انبارها اضافه کرد: شش هزار بنگاه اقتصادی ثبت شده در سامانه جامع انبارها تاکنون تعداد 750 واحد در سامانه جامع انبارها به تأیید نهایی رسیده و مابقی نیز در حال بررسی و اقدام است.

حسینی افزود: زنجیره تجاری شامل مراحل ورود کالا به زنجیره تجارت و انتقال کالا در زنجیره تجاری و خروج کالا از زنجیره تجاری است.

وی تصریح کرد: اجرای این دستورالعمل برای همه اعضای زنجیره تأمین کالاهای مشمول، فعالان تجاری استان اعم از واردکنندگان و تولیدکنندگان، صادرکنندگان، شرکت های پخش، عمده فروشان و خرده فروشان ضروری است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: فعالان تجاری بر حسب مورد باید برای انجام همه فعالیت های تجاری کالاهای مشمول در سامانه جامع تجارت ثبت نام و با ورود به سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اطلاعات بنگاه های اقتصادی استان بوشهر در سامانه جامع انبار

ثبت اطلاعات بنگاه های اقتصادی استان بوشهر در سامانه جامع انبار