مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-14سياسي

1000 خادم اربعین استان سمنان تجلیل می شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه اجرای مراسم اربعین نشان از یک همت جهادی است، گفت: مراسم تجلیل از یک هزار خادم اربعین استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی استان به میزبانی استانداری سمنان بابیان اینکه مراسم تجلیل از هزار خادم اربعین استان سمنان برگزار می شود، ابراز داشت: شکی نیست که این افراد نیاز به تجلیل نداشته و اجر خود را از آقا اباعبدالله الحسین (ع) دریافت خواهند کرد، ولی هدف اصلی برگزاری این همایش ترویج عمل خیر و صالح است تا دیگران برای حضور بیشتر در سال های آتی پای کار حضور یابند.

وی بابیان اینکه امسال تعداد زائران استان نسبت به دوره قبل سه برابر رشد داشت، افزود: اینکه بیش از 30 موکب به زائران هم استانی و هم وطن در داخل و کشور عراق، خدمت رسانی می کنند، نشان دهنده روحیه معنوی و فرهنگی است که در این استان وجود داشته و همچنان نسبت به موضوعات معنوی و فرهنگی خدمت می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه آسیب شناسی موارد و مشکلات پیس روی مراسم اربعین است، ابراز داشت: قطعا ضمن احصا چالش ها با انجام اقدامات لازم نسبت به خدمت رسانی مطلوب تر طی سال آینده اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 خادم اربعین استان سمنان تجلیل می شوند

1000 خادم اربعین استان سمنان تجلیل می شوند