مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-14سياسي

رعایت اصل بی طرفی مهم ترین وظیفه مجریان و ناظران انتخابات خواهد بود


رعایت اصل بی طرفی مهم ترین وظیفه مجریان و ناظران انتخابات خواهد بود و این اصل مهم باید در ماه های منتهی به انتخابات و روز رای گیری مورد توجه تمامی دست اندرکاران انتخابات باشد.

- ایسنا/تهران فرماندار اسلامشهر گفت: رعایت اصل بی طرفی مهم ترین وظیفه مجریان و ناظران انتخابات خواهد بود و این اصل مهم باید در ماه های منتهی به انتخابات و روز رای گیری مورد توجه تمامی دست اندرکاران انتخابات باشد.

مسعود مرسلپور در نشست مشترک اعضای هیات اجرایی انتخابات اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی و رییس و اعضای هیات نظارت شهرستان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما به عنوان داوران مصلح انتخابات باید تمامی گرایشات سیاسی مان را کنار بگذاریم و تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقبولیت و مشروعیت هر نظام سیاسی بر اساس مشارکت مردم در انتخابات مورد سنجش قرار می گیرد گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش 36 انتخابات در کشور برگزار شده و هربار با وجود توطئه ها و کارشکنی های دشمنان انقلاب و استکبار جهانی مشارکت مردم در انتخابات چشمگیر و گسترده بوده است.

فرماندار اسلامشهر به تشریح موضوعات و مسائل مهم منطقه ای پرداخت و افزود: آمریکایی ها پروژه های متعددی از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله ، تحریم های ظالما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اصل بی طرفی مهم ترین وظیفه مجریان و ناظران انتخابات خواهد بود

رعایت اصل بی طرفی مهم ترین وظیفه مجریان و ناظران انتخابات خواهد بود