مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-14سياسي

سیل زدگان لرستانی به حاشیه نشینی روی آورده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا جهان نژادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مراسم روز دانشجوی این دانشگاه در حضور ثمینی، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نزدیک به 9 ماه از سیل در لرستان می گذرد و جاده خرم آباد به پلدختر به همان صورت رها شده و سیل زدگان به حاشیه نشینی روی آورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا جهان نژادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مراسم روز دانشجوی این دانشگاه در حضور ثمینی، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: دولت حتی حاضر نشد به دلیل گران کردن سه برابری قیمت بنزین یک توضیح خشک و خالی به مردم بدهد، عذر خواهی پیشکش! حقیر به نمایندگی از جریان انقلابی دانشگاه عرض می کنم که کارنامه دولت در بُعد ملی و استانی تاریک و سرشار از پوچی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: نزدیک به 9 ماه از سیل در لرستان می گذرد، جاده خرم آباد به پلدختر به همان صورت رها شده است و سیل زدگانی که هنوز بدون سر پناه هستند، به حاشیه نشینی با آن همه آسیبش روی آورده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه زیرساخت های جدید برای سیل احتمالی ساخته نشده و حتی همان زیر ساخت های نابود شده پیشین هم به همان حال رها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل زدگان لرستانی به حاشیه نشینی روی آورده اند

سیل زدگان لرستانی به حاشیه نشینی روی آورده اند