مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-14سياسي

روحانی می گفت به خاطر انتخابات 94 بنزین را گران نکردیم


رییس جمهور نقل می کرد در مواقع مختلف قصد اجرای مصوبه بنزین وجود داشت اما به سبب ملاحظاتی مانند انتخابات سال 94 اجرای این مصوبه را به صلاح ندانسته است.

- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رییس جمهور نقل می کرد در مواقع مختلف قصد اجرای مصوبه بنزین وجود داشت اما به سبب ملاحظاتی مانند انتخابات سال 94 اجرای این مصوبه را به صلاح ندانسته است.

آقای رییس جمهور نقل می کرد در مواقع مختلف قصد اجرای این مصوبه مجلس وجود داشت اما به سبب ملاحظاتی که وی مطرح کرد مانند سال 94 به سبب انتخابات (بنا به نقل خود ایشان) اجرای این امر را صلاح ندانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علی اکبر رشاد در آغاز درس خارج فقه که در مدرسه علمیه امام رضا(ع) تهران برگزار شد، در شرح بیان فرازی از کلام امیرالمؤمنین (ع) در نهج البلاغه که فرمودند فی تَقلّبِ الأحوالِ عُلِمَ جواهِرُ الرّجالِ اظهار داشت: جوهر و ذات مردان در گیرودار تحولات و دگرگونی های اوضاع و احوال که برای آنها پیش می آید آشکار می شود.

امام علی(ع) می فرمایند: در تحول و تغییرات، انسان های جوهردار از غیرجوهردار شناخته می شوند؛ حضرت در این کلام یک مساله بسیار مهم انسان شناختی را مطرح می فرمایند و مرادشان از رجال مطلق انسان است نه انسانهای مذکر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی می گفت به خاطر انتخابات 94 بنزین را گران نکردیم

روحانی می گفت به خاطر انتخابات 94 بنزین را گران نکردیم