مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-14اقتصادي

جهاددانشگاهی اردبیل فعالیت خوبی در توسعه شرکت های فناور دارد


رییس هیئت مدیره شرکت خاک آب آژیانه اردبیل گفت: مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل حمایت و فعالیت خوبی برای رشد و توسعه فعالیت شرکت های فناور و دانش بنیان انجام می دهد.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت مدیره شرکت خاک آب آژیانه اردبیل گفت: مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل حمایت و فعالیت خوبی برای رشد و توسعه فعالیت شرکت های فناور و دانش بنیان انجام می دهد.

محمود خروشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت دانش بنیان خاک آب آژیانه از مرحله ایده پردازی وارد مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل شده است و در حال حاضر در سایه مساعدت های این مرکز به عنوان یکی از واحدهای فناور موفق فعالیت دارد.

وی از عضویت این شرکت عضو رسمی نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: شرکت خاک آب آژیانه از سال 1387 با توجه به ظرفیت های موجود در استان در حوزه تهیه و تولید گیاهان دارویی، اسانس، عصاره و روغن های گیاهی با کمک متابولیت های ثانویه و استفاده از فناوری نانو فعالیت دارد.

این فناور به اخذ مجوزهای IRCT و کد اخلاق پزشکی برای پروژه های تحت پژوهش شرکت مذکور و ارتقا به سطح دهم TRL اشاره و خاطرنشان کرد: قطره ضد سینوزیت دامپرلی از محصولات این شرکت است که پس از طی مراحل و اخذ مجوزهای لازم به مرحله تجاری سازی رسیده و همچنین کپسول ضد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی اردبیل فعالیت خوبی در توسعه شرکت های فناور دارد

جهاددانشگاهی اردبیل فعالیت خوبی در توسعه شرکت های فناور دارد