مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-14دانش

رونمایی از ربات اجتماعی در هفته پژوهش/ سورنا شناسنامه دار شد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تاکید بر تجاری سازی ربات های اجتماعی ساخته دست محققان کشور، گفت: قرار است یک ربات اجتماعی دیگر به مناسبت هفته پژوهش به مرحله رونمایی برسد.

- رونمایی از ربات اجتماعی در هفته پژوهش/ "سورنا" شناسنامه دار شد معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تاکید بر تجاری سازی ربات های اجتماعی ساخته دست محققان کشور، گفت: قرار است یک ربات اجتماعی دیگر به مناسبت هفته پژوهش به مرحله رونمایی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سورنا ستاری امروز در مراسم رونمایی از نسل چهارم ربات انسان نمای سورنا با بیان اینکه اصولا پروژه های این چنینی حالت سمبلیک و خط شکنی دارند، گفت: برای ساخت چنین ربات هایی از دانش ICT و هوش مصنوعی استفاده می شود.

ستاری با تاکید بر اینکه هوش مصنوعی آینده دنیاست، گفت: ما باید به این حوزه توجه بیشتری داشته باشیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور تاکید کرد: شرکت های دیگری در حال حاضر توانسته اند در حوزه ساخت ربات گام بردارند و ربات های اجتماعی تولید کنند؛ پایه این ربات های اجتماعی، هوش مصنوعی است.

وی با بیان خبری در زمینه رونمایی از یک ربات اجتماعی دیگر گفت: قرار است به مناسبت هفته پژوهش در نمایشگاه بین المللی 26 آذر یک ربات اجتماعی دیگر که ساخته دست محققان کشور است، رونمایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از ربات اجتماعی در هفته پژوهش/ سورنا شناسنامه دار شد

رونمایی از ربات اجتماعی در هفته پژوهش/ سورنا شناسنامه دار شد