مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:082019-12-14پزشكي

33 نفر در البرز دچار گازگرفتگی شدند


در هفته گذشته کارشناسان فوریت های پزشکی البرز به 33 نفر با مشکل مسمومیت با مونوکسید کربن خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، در سومین هفته از آذر 98 پرستاران واحد ارتباطات و تریاژ تلفنی مرکز اورژانس 115 البرز به 9 هزار و سیصد تماس تلفنی پاسخگو بودند.

در همین مدت تکنسینهای اورژانس برای انجام 2 هزار و 993 ماموریت اعزام شدند.

در جریان انجام این تعداد ماموریت ، سیصد و هجده مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و 2 هزار و ششصد و هفتاد و پنج ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.

در هفته گذشته کارشناسان فوریت های پزشکی البرز به 33 نفر با مشکل مسمومیت با مونوکسید کربن خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه دادند که 19 نفر را به مرکز درمانی منتقل کرده و 14 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

  علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در مراحل اولیه خواب آلودگی، تاری دید، ضعف و بی حالی، سوزش شدید در ناحیه چشم و گلو، سرگیجه، سردرد همراه با احساس سنگینی سر بوده و چنانچه این علائم گمراه کننده که با علائم سرماخوردگی تشابه دارد مورد توجه قرار نگرفته و اقدام موثری در جهت رفع عامل ایجاد گاز مونوکسید کربن صورت نگیرد علائم شدید تری همچون تهوع، استفراغ ، احساس گرفتگی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 نفر در البرز دچار گازگرفتگی شدند

33 نفر در البرز دچار گازگرفتگی شدند