مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-14سياسي

دفتر تبلیغات اسلامی باید واسطه حوزه و نیازهای اجتماعی جامعه باشد


معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: با توجه به ظرفیت ها و دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی این دفتر می تواند واسطه ای بین حوزه و نیازهای اجتماعی جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا امینی قبل از ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در مرکز همایش های بین المللی غدیر قم برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت های صورت گرفته در دفتر تبلیغات اسلامی قابل تقدیر و در طراز بالایی است به ویژه نمایش نشریه پژوهشی که به زبان انگلیسی گردآوری شده است قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: امید می رود نشریاتی به زبان انگلیسی که روایتگر مذهب تشیع باشد با رشد روبرو باشد چرا که هنوز فعالیت های حوزه علمیه و دستاوردهای آن هنوز به هیچ زبانی روایت نشده است.

تربیت عناصر پژوهشی برای رشد بانوان پژوهشگر در حوزه معاون منابع انسانی قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این نمایشگاه به آثار پژوهشی خواهران طلبه هم اهمیت داده شده است و مجلات مختلفی در زمینه دستاوردهای حوزه علمیه به زبان های مختلف ارائه و نمایش داده شده که باید در زمینه تربیت عناصر پژوهشی برای خواهران طلبه اقدام جدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر تبلیغات اسلامی باید واسطه حوزه و نیازهای اجتماعی جامعه باشد

دفتر تبلیغات اسلامی باید واسطه حوزه و نیازهای اجتماعی جامعه باشد