مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-14سياسي

الزام آور شدن صدورسندمالکیت موقوفه های مازندران


بر اساس تفاهم ادارات کل ثبت اسناد واملاک و اوقاف مازندران ،موقوفه های بدون سند سریعتر باید سنددار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ی مرکز مازندران، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران در نشست مشترک معاونان ثبتی واملاک وکاداستر سازمان ثبت اسناد واملاک ثبتی و وقفی و اوقاف کشور با مدیران کل و روسای ثبت اسناد واملاک و اوقاف وامورخیریه مازندران و شهرستانها در آستانه امامزاده ابراهیم (ع) آمل، از الزام آور شدن صدور سند مالکیت برای موقوفه های استان خبرداد.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اشاره به وجود حدود 210 هزار و 994 فقره رقبه وقفی در مازندران گفت: تاکنون برای 113 هزارو 274 رقبه استان سند مالکیت صادر شد.

حجت الاسلام حیدری ، به سند دار نبودن حدود 96هزار و 981 فقره رقبه وقفی مازندران اشاره و خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده امسال با برنامه ریزی برای صدور سند مالکیت حدود 12 هزار فقره رقبه وقفی استان ، تاکنون 8هزارو 950 فقره از این رقبه ها دارای سند مالکیت شدند.

وی افزود: همچنین در برنامه صدور سند برای رقبه های استان نیز امسال، 250 باب بقعه متبرکه استان اولویت بندی وبرای 105 بقعه سند مالکیت قطعی صادر شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان مشکل دست درازی برخی افراد در صدور سندسازی ها برای املاک وقفی، تسریع در صدور سند ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام آور شدن صدورسندمالکیت موقوفه های مازندران

الزام آور شدن صدورسندمالکیت موقوفه های مازندران