مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-14دانش

گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد با تاخیر در 25 دی ماه 98 برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالله محمدی مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری که صبح امروز شنبه 23 آذرماه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در این دانشگاه برگزار شد، - مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دوازدهمین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری این دانشگاه با اندکی تاخیر در روز های 25 و 26 دی ماه 98 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالله محمدی مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری که صبح امروز شنبه 23 آذرماه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در این دانشگاه برگزار شد، درباره برگزاری هفتمین جشنواره فرهیختگان بیان کرد: این جشنواره همه ساله در هفته پژوهش و فناوری برای معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر برگزار می شود و داوری آثار دریافتی در سه سطح انجام می گیرد.

محمدی با اشاره به داوری آثار ادامه داد: در سطح واحد های دانشگاه هر واحد باید پژوهشگران برگزیده خود را مشخص و سپس به سطح استان معرفی می کرد.

در سطح استانی، برگزیدگان واحد های استانی در در سطح استان با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از آن برگزیدگان هر استان به سازمان مرکزی برای شرکت در سطح داوری آخر معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد با تاخیر در 25 دی ماه 98 برگزار می شود

گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد با تاخیر در 25 دی ماه 98 برگزار می شود