مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-14اقتصادي

ناف مدیران شهری نباید به واردات علم گره بخورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری گفت: - جمالی نژاد درباره استفاده مدیران شهری از علوم وارداتی در داخل کشور توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری گفت: زمانی که به ظرفیت های کشور نگاه می کنیم متوجه می شویم ایران در رتبه سوم گاز طبیعی، رتبه چهارم ذخایر گاز، رتبه 8 تولید آهن و رتبه 7 جاذبه گردشگری قرار دارد.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور بیان کرد: میزان بانوان دانش آموخته در دهه گذشته 11 برابر شده است.

جمالی نژاد با اشاره به رتبه ایران در حوزه شرکت های دانش بنیان در بین سایر کشور ها گفت: این ها را گفتم که بدانید جایگاه بسیار ارزشمندی داریم، اما پرسش این است که چرا با این ظرفیت ها آسیب های اجتماعی در بین شهر ها و روستا زیاد است؟ چرا فاصله بین مدیران و مردم زیاد است؟ چرا حاشیه نشینی ها با این ظرفیت ها بیشتر شده است؟ چرا با توجه به شرایط موجود و تلاش مسئولان، مردم به مدیران بی اعتماد هستند؟ چرا آلودگی های آب و خاک بیشتر شده است؟ چرا حس تعلق شهروندان به شهر و روستا کم شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناف مدیران شهری نباید به واردات علم گره بخورد

ناف مدیران شهری نباید به واردات علم گره بخورد