مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:172019-12-14اقتصادي

پیشنهاد قرارگاه خاتم الانبیاء برای جلوگیری از خام فروشی


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: اگر ما امروز سدسازی و تونل سازی بلد نبودیم، دشمن سدسازی و تونل سازی ما را تحریم می کرد؛ با اتکاء به توان داخلی اکنون توانسته ایم پروژه مهم ستاره خلیج فارس را با بیش از 70 درصد داخلی سازی تکمیل کنیم که اگر اکنون .

- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: اگر ما امروز سدسازی و تونل سازی بلد نبودیم، دشمن سدسازی و تونل سازی ما را تحریم می کرد؛ با اتکاء به توان داخلی اکنون توانسته ایم پروژه مهم ستاره خلیج فارس را با بیش از 70 درصد داخلی سازی تکمیل کنیم که اگر اکنون بخواهیم این پروژه را از نو بسازیم توان این را داریم که 100 درصد این پروژه را در داخل کشور پیش ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید محمد - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء - امروز در نشست خبری گفت: به منظور جلوگیری از خام فروشی طرحی را از طریق ستاد کل نیروهای مسلح به ریاست جمهوری و از طریق ریاست جمهوری به وزارت نفت ارائه داده ایم که این طرح به صورت قانون در مجلس شورای اسلامی مطرح و پس از تصویب ابلاغ شد.

وی ادامه داد: این طرح مربوط به بحث پتروپالایشگاه ها بوده و قرارگاه در طرحی که به صورت مفصل ارائه داد، اعلام کرده است که در بحث پتروپالایشگاهی محصولاتی تولید می شود که این محصولات استراتژیک هستند و فروش آن حتی در دوران تحریم نیز ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد قرارگاه خاتم الانبیاء برای جلوگیری از خام فروشی

پیشنهاد قرارگاه خاتم الانبیاء برای جلوگیری از خام فروشی