مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:172019-12-14سياسي

جابجایی سالم درختان بلواری در همدان


مدیر منطقه 3 شهرداری همدان از اجرای طرح تعریض و تملک بلوار سردار شهید حاج حسین همدانی(بلوار فرودگاه همدان) و انتقال درختان آن به حاشیه بلوار خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر منطقه 3 شهرداری همدان از اجرای طرح تعریض و تملک بلوار سردار شهید حاج حسین همدانی(بلوار فرودگاه همدان) و انتقال درختان آن به حاشیه بلوار خبر داد.

محمدرضا فیضی منش در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس مجوز صادره از کمیسیون ماده 7 با دانش فنی و تخصصی و با شرایط، تجهیزات و امکانات موجود بدون هیچ آسیبی درختان بلوار سردار همدانی را به فضای سبز حاشیه همین بلوار انتقال می دهیم.

وی با بیان اینکه این ایده عالی در راستای حفظ محیط زیست همدان انجام می شود، مطرح کرد: تعداد درختان واقع در این بلوار در حدود 40 اصله درخت است که روزانه چهار درخت به فضای سبز حاشیه بلوار انتقال داده می شود.

فیضی منش در پایان بیان کرد: بودجه اختصاص یافته به طرح تعریض و تملک بلوار و انتقال درختان آن به نوار فضای سبز حدود 80 میلیون تومان است که هم اکنون این طرح در دست اقدام است.

شهردار همدان نیز در شهریور امسال در گفت وگویی اظهار کرد: طرح تعریض بلوار شهید سردار همدانی یکی از برنامه های مدیریت شهری برای ساماندهی ورودی شهر است که در این راستا بخشی از کارخانه کیوان تملک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی سالم درختان بلواری در همدان

جابجایی سالم درختان بلواری در همدان