مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:082019-12-14سياسي

تدوین سند ارتقای وضعیت زنان در همدان/ 30 درصد مدیران باید زنان باشند


استاندار همدان با اشاره به تدوین سند ارتقای وضعیت بانوان در استان همدان، گفت: باید سهم زنان از مدیریت استان را به 30 درصد برسانیم.

- تدوین سند ارتقای وضعیت زنان در همدان/ 30 درصد مدیران باید زن باشند ایسنا/همدان استاندار همدان با اشاره به تدوین سند ارتقای وضعیت بانوان در استان همدان، گفت: باید سهم زنان از مدیریت استان را به 30 درصد برسانیم.

سیدسعید شاهرخی شنبه 23 آذر در شورای برنامه ریزی استان همدان که با حضور معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 40 ساعت برای تدوین سند ارتقای وضعیت زنان کار شده است.

وی با تأکید بر اینکه فرصتی برای آزمون و خطا نداریم بنابراین تمام برنامه ها و پروژه ها برای سه سال برنامه تدوین شده است، تصریح کرد: در استان همدان مبنای کار حرکت در چهارچوب برنامه و منطبق با اسنادی است که کار زیادی روی آن انجام شده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه این سند به عنوان میثاق امضا شده و تعارفی با مدیری نداریم چرا که این سند واقع بینانه تنظیم شده است و قطعاً کُندی هیچ مدیری در رابطه با این سند نمی پذیریم، خاطرنشان کرد: باید درک کنیم در چه شرایطی هستیم و اگر نمی توانیم برای توسعه و عبور از این شرایط ریسک کرده و از تولید حمایت کنیم، کنار برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند ارتقای وضعیت زنان در همدان/ 30 درصد مدیران باید زنان باشند

تدوین سند ارتقای وضعیت زنان در همدان/ 30 درصد مدیران باید زنان باشند