مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-14سياسي

بررسی آخرین جزییات احداث پلاسکو در جلسه مشترک رییس بنیاد مستضعفان و شهردار تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در حاشیه جلسه امضای تفاهم همکاری مشترک با شهرداری تهران در خصوص آخرین توافقات صورت گرفته درباره ساختمان پلاسکو اظهار کرد: - شهردار تهران و رییس بنیاد مستضعفان در جلسه مشترک خود، آخرین وضعیت احداث ساختمان جدید پلاسکو را تشریح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در حاشیه جلسه امضای تفاهم همکاری مشترک با شهرداری تهران در خصوص آخرین توافقات صورت گرفته درباره ساختمان پلاسکو اظهار کرد: ما مشترکاً این نوید را می دهیم که پلاسکو با سرعت ساخته می شود و طبق قولی که ما دادیم، پلاسکو تا نیمه دوم سال 99 طبق پروانه، طبق نقشه و طبق ضوابط شهرسازی و شهرداری ساخته خواهد شد.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: البته قبلا این مراحل در کمیسیون ماده 5 و شورای عالی شهرسازی طی شده، ولی ما قطعا مراقب هستیم که پلاسکو طبق ضوابط فنی ساخته شود و این به نفع کسبه آنجا و شهر تهران است.

وی با اشاره به برخی مسائل اخیر پیش آمده نیز گفت: در حال حاضر سرعت کار در پلاسکو خوب است و حتی بعد از برخی مسائل پیش آمده، شهرداری هم مانع ساخت پلاسکو نشد و یک روز هم آنجا تعطیل نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین جزییات احداث پلاسکو در جلسه مشترک رییس بنیاد مستضعفان و شهردار تهران

بررسی آخرین جزییات احداث پلاسکو در جلسه مشترک رییس بنیاد مستضعفان و شهردار تهران