مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 09:052019-12-14فرهنگي

جزییات برگزاری جشنواره قصه گویی/ حضور 4 کشور در بخش بین المللی


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جزییاتی از برگزاری بیست و دومین دوره جشنواره قصه گویی را بازگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر نشست خبری بیست و دومین دوره جشنواره قصه گویی صبح روز شنبه 23 آذر ماه با حضور محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون و سروش صحت دبیر علمی این رویداد در مرکز آفرینش های کانون برگزار شد.

در این نشست خبری سروش صحت در سخنانی کوتاه با تاکید بر اهمیت قصه گویی برای پرورش فکر عنوان کرد: سال گذشته 11 هزار نفر در جشنواره قصه گویی شرکت داستند که این تعداد امسال به 17 هزار نفر رسیده است و امیدواریم که این روند رو به رشد ادامه دار باشد.

در ادامه نشست زمردیان نیز در توضیحاتی درباره این دوره از جشنواره قصه گویی بیان کرد: جشنواره از 26 تا 30 آذر ماه به میزبانی مرکز آفرینش های کانون برگزار می شود و شاهد اجراهای قصه گویان برتر از تمامی استان های کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دوره جاری در دو بخش ملی و بین المللی اجراهای خود را برگزار می کند، عنوان کرد: در بخش ملی در سه گروه نوجوانان، بزرگسال و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها به اجرای قصه گویان برتر خواهیم نشست و در بخش بین المللی نیز نفرات برتر جشنواره در سال های گذشته و نیز فعالان قصه گویی در رسانه ملی به همراه قصه گویان پذیرفته شده خارجی به اجرای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری جشنواره قصه گویی/ حضور 4 کشور در بخش بین المللی

جزییات برگزاری جشنواره قصه گویی/ حضور 4 کشور در بخش بین المللی