مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:162019-12-14سياسي

40 هکتار ساخت وساز غیرمجاز در تاکستان


در یک سال گذشته حدود 40 هکتار ساخت وساز غیرمجاز در تاکستان داشته ایم که یک بخش آن به خاطر سیاست گذارهای اشتباهی است که نتوانسته تقاضا و نیازهای مردم را تأمین کند.

- ایسنا/قزوین معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در یک سال گذشته حدود 40 هکتار ساخت وساز غیرمجاز در تاکستان داشته ایم که یک بخش آن به خاطر سیاست گذارهای اشتباهی است که نتوانسته تقاضا و نیازهای مردم را تأمین کند.

جلسه شورای تأمین مسکن با حضور هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین، بهمن طاهرخانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مسئولین برگزار شد.

علی فرخ زاد، معاون عمرانی استاندار قزوین در این جلسه گفت: در جلسات شورای مسکن عموماً مسائل مسکن قزوین و محمدیه مطرح می شود درحالی که استان قزوین فقط شهر قزوین نیست و باید تلاش شود تا مشکلات مسکن در شهرهای دیگر استان نیز بررسی و رفع گردد.

وی افزود: برای طرح توسعه و حقوق مکتسبه مردم در شهرهای زیر 50 هزار نفر تاکنون مصوبات زیادی داشته ایم که هیچ یک انجام نشده و تمام مسائل باید در شورای عالی معماری و شهرسازی بررسی شود اما با واگذاری اختیارات این شهرها به استان مشکل 16 شهر استان قزوین حل شده و باعث تحول در ساخت وساز شهرهای کوچک خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هکتار ساخت وساز غیرمجاز در تاکستان

40 هکتار ساخت وساز غیرمجاز در تاکستان