مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:162019-12-14سياسي

طرح زمستانه پلیس گلستان آغاز شد


فرمانده نیروی انتظامی گلستان از آغاز طرح زمستانه پلیس در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار روح الامین قاسمی پیش از ظهر شنبه در آیین آغاز طرح زمستانه پلیس با مشارکت دستگاه های امدادی و خدمات رسان اظهارکرد: خدمتی که در طرح و رزمایش زمستانی به مردم ارائه می کنیم یکی از نعمت های بی بدیل خداوند است که نصیب پلیس و دستگاه خدمات رسان شده است.

وی افزود: اقتدار پلیس در برابر کسانی که به دنبال از بین بردن نظم در جامعه هستند مشهود است و قطعاً پلیس با افرادی است که به دنبال بی نظمی هستند، برخورد سلبی خواهد داشت.

قاسمی با اشاره به حادثه سیل در گلستان، ادامه داد: امروز جمع مقدسی در این میدان حضور یافته و طرح رزمایش زمستانه ای نیروی انتظامی به همراه دستگاه خدمات رسان برای کمک به تمام مردم کشور و استان آغاز می شود.

وی بیان کرد: در سطح استان گلستان سه محور برف گیر وجود دارد که همکاران ما با تمام تجهیزات و امکانات در خدمت مردم هستند و بیش از 300 نیرو در طرح زمستانه به کار گیری شده اند.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانه 91 تیم به کارگیری می شوند اضافه کرد: با همکاری پلیس از ابتدای سال تا کنون 24 درصد از تصادفات کاهش یافته که تصادفات جرحی سه درصد و تصادفات خسارتی 9 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زمستانه پلیس گلستان آغاز شد

طرح زمستانه پلیس گلستان آغاز شد