مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-14سياسي

بررسی سند دخل و خرج سال 99 کشور در مجلس


لایحه بودجه سال 99 که هفته گذشته توسط رییس جمهور به مجلس تقدیم شد بین نمایندگان توزیع و کار بررسی آن از هفته جاری در مجلس آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، هفته گذشته یکشنبه 17 آذر حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور لایحه 484 هزار میلیارد تومانی سال 99 را به مجلس تقدیم کرد و مجلس نیز پس از چاپ و توزیع لایحه بودجه در میان نمایندگان کار بررسی آن را از  این هفته آ غاز می کند.

عضو هیات رییسه مجلس در گفت وگو با فارس انتقادات زیادی را به لایحه بودجه سال 99 وارد دانست از جمله اینکه لایحه بودجه سال آ تی با صد هزار میلیارد تومان کسری همراه است و دیگر اینکه بیش از دو سوم بودجه سال 99 به شرکت های دولتی تخصیص یافته اما با وجود این تخصیص اعتبار سهم این شرکت ها از پرداخت مالیات 3.

5 درصد از کل مالیات ها است.

  یوسف نژاد علاوه بر این تصریح کرد که بودجه مربوط به خدمات حمایتی در سال 99 کاهش یافته و 14 میلیارد دلار ارز تخصیص یافته به کالاهای اساسی در سال 98 به حدود 10 میلیارد دلار در بودجه 99 رسیده است.

  مجلس از هفته جاری کار بررسی لایحه بودجه سال 99 را در قالب کمیسیون های تخصصی در دستور کار خود دارد و طبق آیین نامه داخلی مجلس کمیسیون ها دو هفته فرصت دارند تا بودجه سال آینده را بررسی و نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه به کمیسیون تلفیق جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سند دخل و خرج سال 99 کشور در مجلس

بررسی سند دخل و خرج سال 99 کشور در مجلس