مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-14اقتصادي

اعتبار200 میلیاردی برای پژوهشهای شهرداری/لزوم متمرکز کردن پژوهشها


رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که در شهرداری تهران 200 میلیارد تومان صرف انجام پژوهشها می شود گفت: شهردار تهران باید فکری برای متمرکز کردن پژوهشها کند تا نتایج بهتری بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و ششمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی که پیش از ظهر امروز برگزار شد گفت: بحث پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری ما را به یاد انواع تحقیقات می اندازد.

وی ادامه داد: تحقیقات دو نوع است یکی بنیادی (تجربی و مبانی) که بیشتر برای کشف پدیده ها و افزودن مرز توسعه و دانش است و با این نوع از پژوهش و تحقیق قوانین اولیه کشف می شود.

رییس شورای شهر تهران گفت: در شهرداری تهران و در مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران عمدتا این نوع تحقیقات را مد نظر قرار نمی دهیم زیرا این نوع تحقیق توسط دانشگاه ها انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: نوع دوم تحقیقات تحقیقات کاربردی است که برای رفع مشکل و برای رفع نیازهای بشر انجام میشود و برای بهبود اوضاع و حتی بهبود ابزارها انجام می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: این نوع تحقیق منجر به بهبود کیفیت زندگی بشری می شود و ما در شهرداری تهران از این نوع تحقیقات بیشتر داریم که هم درآمدزا بوده و هم زودتر به نتیجه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار200 میلیاردی برای پژوهشهای شهرداری/لزوم متمرکز کردن پژوهشها

اعتبار200 میلیاردی برای پژوهشهای شهرداری/لزوم متمرکز کردن پژوهشها