مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-14پزشكي

آغاز کمپین مبارزه با مقاومت آنتی بیوتیکی در داروخانه های مشهد


کمپین مبارزه با مقاومت آنتی بیوتیکی با هدف اطلاع رسانی به مردم درباره تاثیر نداشتن این داروها در درمان بیماری های ویروسی، در سطح داروخانه های مشهد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دانشیار گروه فارموکولوژی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: این کمپین روزهای 23 و 24 آذرماه با حضور 16 نفر از دانشجویان دانشکده داروسازی در سه درمانگاه و 8 داروخانه پر ازدحام شهر برگزار می شود.

دکتر ژیلا طاهرزاده با بیان اینکه داروخانه های مانند شوریده، چمران، اورژانس عدالتیان،، بیمارستان قائم (عج)، مدهوشی، ناصری و آبنوس از جمله داروخانه هایی هستند که در آنها کمپین برگزار می شود، گفت: سال گذشته به صورت پایلوت این برنامه در داروخانه های 22 بهمن، حضرت رسوال (ص)، و بیمارستان قائم(عج) برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شدیم.

مجری برگزار کننده کمپین مبارزه با مقاومت آنتی بیوتیکی ادامه داد: در این کمپین عوامل ایجاد کننده مقاومت آنتی بیوتیکی و عواقب آن و راهکارهای پیشگیری از ایجاد مقاومت آنتی بیوتیکی به عموم مردم توضیح داده می شود.

دکتر طاهرزاده افزود: موارد درمان با آنتی بیوتیک در مواجه با بیماری های عفونی است اما در فصل زمستان بیشتر بیماری ها ویروسی بوده و با مصرف آنتی بیوتیک نه تنها بیماری بهبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کمپین مبارزه با مقاومت آنتی بیوتیکی در داروخانه های مشهد

آغاز کمپین مبارزه با مقاومت آنتی بیوتیکی در داروخانه های مشهد