مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-14سياسي

آینده خوبی برای شورای حل اختلاف و مردم در پیش است


معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور با تاکید بر اینکه آینده خوبی برای مجموعه شوراهای حل اختلاف و مردم در پیش است، گفت: - از جمله این موارد کاهش ورودی پرونده به دادگستری ها است که ثمرات و برکات زیادی از حیث مادی و معنوی داشته و مردم نیز در آسایش نسبی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای حل اختلاف استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین مظفری در پاسخ به سوالی در خصوص لایحه شورای حل اختلاف، اظهار کرد: ریاست معظم قوه قضاییه به مناسبت های مختلف به شورای حل اختلاف پرداخته اند و این لایحه به تصویب ایشان رسیده و به دولت ارسال شده است.

در یکی از مواد قانونی به دولت تکلیف شده ظرف سه سال اعضا دفتری و کارکنان شورای حل اختلاف که دارای شرایط استخدام در دولت هستند را به استخدام دربیاورد که این استخدام ها حتما باید در مرکز اتفاق بیفتد.

وی افزود: یکی از نقاط قوت این لایحه آن است که مرکز امور شورای حل اختلاف کشور را دارای تشکیلات اداری مستقل پیش بینی کرده که اگر این لایحه در دولت و مجلس تصویب شود طبعا زمینه استخدام این عزیزان در درون خود شورای حل اختلاف فراهم خواهد شد.

رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور با بیان اینکه در بحث رسیدگی های قضایی رویکرد لایحه بر مصالحه استوار است، تصریح کرد: به خصوص رسیدگی های ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده خوبی برای شورای حل اختلاف و مردم در پیش است

آینده خوبی برای شورای حل اختلاف و مردم در پیش است