مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:052019-12-14اقتصادي

اجرای برنامه ستاپ در پست لرستان/ 50 نامه رسان داریم


مدیرکل پست لرستان از اجرای برنامه ستاپ در پست استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل پست لرستان از اجرای برنامه ستاپ در پست استان خبر داد.

محمد ناظری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه 50 نامه رسان در استان داریم، اظهار کرد: در لرستان هر نامه رسان در روز به 3144 مکان مراجعه می کند.

وی در خصوص برنامه در دست اقدام شرکت ملی پست، بیان کرد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، برنامه ای تحت عنوان سکوی تجارت الکترونیک پست ایران ستاپ را در دست اقدام دارد.

مدیرکل پست لرستان گفت: براین اساس و با این برنامه تحول گرا تمام ظرفیت های پست را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم و شرکت های نوپا، دانش بنیان و استارت آن ها با استفاده از پلت فرم و زیرساخت های شرکت ملی پست، خدمات خود را در قالب فرآیندهای پستی ارائه دهند.

ناظری افزود: این برنامه 11 محور دارد و به دنبال این است که خدمات پست را به مرحله ای برسانند که حداکثر خدمات را ارائه دهند.

وی بیان کرد: چنانچه بخش های دانش بنیان، اقتصادی و بخش خصوصی رغبت دارند که شرکت ملی پست در راستای رونق تولید کارگاه ها، کارخانه ها و ایده ها می تواند یاری رسان آن ها باشد از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

مدیرکل پست لرستان با بیان اینکه در هفت ماهه امسال رتبه پنجم کشوری را کسب کرده است و این درحالیست که شرایط سیل بر موضوع کمی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه ستاپ در پست لرستان/ 50 نامه رسان داریم

اجرای برنامه ستاپ در پست لرستان/ 50 نامه رسان داریم