مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 06:152019-12-14فرهنگي

خودم را بدهکار مخاطب می دانم/ در «دست های آلوده» راه اشتباه نرفتم


حمیدرضا نعیمی بازیگر نمایش «دست های آلوده» با اشاره به ویژگی های این اثر نمایشی عنوان کرد، تلاش می کند در آثاری حضور داشته باشد که دغدغه مردم جامعه را به تصویر می کشد.

- حمیدرضا نعیمی بازیگر نمایش دست های آلوده با اشاره به ویژگی های این اثر نمایشی عنوان کرد، تلاش می کند در آثاری حضور داشته باشد که دغدغه مردم جامعه را به تصویر می کشد.

حمیدرضا نعیمی کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر که این روزها به عنوان بازیگر در نمایش دست های آلوده حضور دارد در گفتگو با خبرگزار مهر درباره این اثر نمایشی گفت: پیش از این نیز اجراهای متفاوتی از این نمایشنامه روی صحنه رفته است که باید بگویم هیچ کدام با یکدیگر قابل قیاس نیست، چرا که در هر اجرا، نگاه کارگردان تفاوت قابل توجهی ایجاد کرده است.

در این اجرا نیز مسعود موسوی نگاه خاص خود را روی متن و شیوه اجرا پیاده کرده است.

وی درباره محتوای نمایش بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی و التهابی که قدرت در سراسر جهان ایجاد کرده است، انتخاب نمایشنامه دست های آلوده نشان از آن دارد که کارگردان بحث ضرورت را در مورد انتخاب و اجرای یک اثر به خوبی شناخته و رعایت کرده است.

این نمایشنامه نوشته ژان پل سارتر و ترجمه جلال آل احمد است که نگاهی به نقش مخرب قدرت در فضای سیاسی احزاب داشته و از تلاشی می گوید که این احزاب بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودم را بدهکار مخاطب می دانم/ در «دست های آلوده» راه اشتباه نرفتم

خودم را بدهکار مخاطب می دانم/ در «دست های آلوده» راه اشتباه نرفتم