مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 05:502019-12-14اقتصادي

توزیع سوخت براساس ادوات کشاورزی عادلانه نیست


رانندگان حرفه‎ای که با تراکتور و کمباین در اراضی کشاورزی کشاورزان کار می‎کنند و منبع درآمدی‎شان از این طریق است از این نحوه توزیع سوخت ناراضی هستند چرا که این مقدار سوخت تنها کفاف زندگی آنها را در یک هفته خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، گلستان یکی از قطب‎های کشاورزی کشور محسوب می‎شود و اقتصاد تعداد قابل توجهی از جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری این استان شمالی به کشاورزی و شاخه‎های آن وابسته می‎باشد از این رو طبیعی به نظر می‎رسد که شاهد مشکلات حداقلی در این بخش باشیم.

با این وجود گویا مشکلات کشاورز و بخش کشاورزی تمام شدنی نیست و هر دم از این باغ بری می‎رسد.

در کنار تمام مشکلات از جمله کمبود و افزایش قیمت نهاده‎های کشاورزی از جمله کود و بذر، پایین بودن قیمت فروش محصولات، فرسوده بودن ادوات کشاورزی و دهها مشکل دیگر که هر بار به تفصیل از آن سخن گفته شده است این بار کشاورزان گلستانی با مشکل کمبود سوخت مواجه‎اند.

با توجه به اینکه این روزها کشاورزان گلستانی در فصل کشت محصولات زراعی به سر می‎برند و برای آماده سازی اراضی خود به ادوات کشاورزی نیاز دارند اما نامناسب بودن سهمیه سوخت، مشکلات این قشر زحمتکش را چندین برابر کرده تا جایی که آنها مجبور می‎شوند نیاز خود را از بازار آزاد و با قیمتی بالا تأمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سوخت براساس ادوات کشاورزی عادلانه نیست

توزیع سوخت براساس ادوات کشاورزی عادلانه نیست