مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 05:152019-12-14اقتصادي

تخفیف 30 درصدی عوارضی آزادراه خرم آباد-پل زال/چگونگی تعیین رقم عوارضی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بهنام داودی در پاسخ به این سؤال که چرا قیمت عوارضی در برخی آزادراه های کشور نظیر آزادراه خرم آباد - پل زال و یا آزادراه تهران-شمال گران است؟ اظهار داشت: - مدیرکل بهره برداری آزادراه ها گفت: طبق ابلاغ وزیر راه برای خودرو های پلاک عمومی در آزادراه خرم آباد-پل زال 20 درصد تخفیف عوارضی اعمال می شود، خودرو هایی که حداقل 40 بار در ماه از آزادراه خرم آباد-پل زال عبور کنند، مشمول تخفیف 30 درصدی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بهنام داودی در پاسخ به این سؤال که چرا قیمت عوارضی در برخی آزادراه های کشور نظیر آزادراه خرم آباد - پل زال و یا آزادراه تهران-شمال گران است؟ اظهار داشت: رقم عوارضی این آزادراه ها و دیگر آزادراه های با توجه به هزینه سنگین ساخت آن چندان زیاد نیست.

* افزایش 18 درصدی عوارض آزادراه خرم آباد-پل زال برای سواری ها در سال جاریمدیرکل بهره برداری آزادراه های کشور در پاسخ به این گفته که مردم منطقه از گرانی عوارض آزادراهی در آزادراه خرم آباد-پل زال گله دارند، توضیح داد: در سیلی که نوروز امسال در آن منطقه رخ داد و جاده قدیم موازی با این آزادراه مسدود شد، مردم به اجبار از این آزادراه عبور کردند که کمی فشار مالی به آن ها وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 30 درصدی عوارضی آزادراه خرم آباد-پل زال/چگونگی تعیین رقم عوارضی

تخفیف 30 درصدی عوارضی آزادراه خرم آباد-پل زال/چگونگی تعیین رقم عوارضی