مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 00:452019-12-13بين الملل

5 زخمی در تیراندازی نظامیان صهیونیست به تظاهرات بازگشت در غزه


وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان اشغالگر به فلسطینی ها در هشتاد و چهارمین جمعه از تظاهرات بازگشت پنج نفر زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از زخمی شدن 5 نفر در تیراندازی نظامیان صهیونیست به هشتاد و چهارمین جمعه از تظاهرات بازگشت فلسطینی ها در شرق غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان صهیونیست به این تظاهرات پنج فلسطینی زخمی شدند.

هیات عالی ملی تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره در بیانیه ای خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در تظاهرات بازگشت امروز با شعار فلسطین ما را متحد می سازد و قدس پایتخت ماست شده بود.

این هیات تاکید کرد که تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت تا تحقق تمامی اهدافش و در راس آن لغو محاصره غزه و شکست طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن ادامه دارد.

هیات مذکور اشاره کرد که ملت فلسطین به حقوق ثابت و غیرقابل تصرف خود از جمله حق بازگشت به سرزمینش، تعیین سرنوشت و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف پایبند است.

لازم به ذکر است که تظاهرات بازگشت از مارس سال گذشته آغاز شده و تاکنون طی آن بیش از 330 نفر به شهادت رسیده و هزاران نفر دیگر نیز زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 زخمی در تیراندازی نظامیان صهیونیست به تظاهرات بازگشت در غزه

5 زخمی در تیراندازی نظامیان صهیونیست به تظاهرات بازگشت در غزه