مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 21:502019-12-13سياسي

خروج چوب فساد از چرخ تولید پس از تأکید 42روزه «رییسی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه نهم آبان ماه سال جاری در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی طی بازدیدی از پیش اعلام نشده در کارخانه ماشین سازی تبریز حاضر شد و از نزدیک در جریان آخرین روند تولید در این مجموعه صنعتی قرار گرفت.

- چهل و سه روز پس از سفر رییس قوه قضاییه به استان آذربایجان شرقی و تاکید وی بر لزوم تسریع در معرفی هیات مدیره کارخانه ماشین سازی تبریز، رییس کل دادگستری این استان از تعیین مدیرعامل این کارخانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه نهم آبان ماه سال جاری در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی طی بازدیدی از پیش اعلام نشده در کارخانه ماشین سازی تبریز حاضر شد و از نزدیک در جریان آخرین روند تولید در این مجموعه صنعتی قرار گرفت.

در جریان بازدید رییس قوه قضاییه از کارخانه ماشین سازی تبریز، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و سرپرست کارخانه اعلام کردند که صندوق بازنشستگی فولاد که اکنون صاحب اصلی کارخانه است 4 ماه است هنوز مدیرعامل و هیات مدیره این کارخانه را معرفی نکرده است و جلسات هیات مدیره هم به همین دلیل برگزار نمی شود که رییس قوه قضاییه این اقدام را نادرست دانست و گفت: معرفی هیات مدیره یک مجموعه تولیدی که ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج چوب فساد از چرخ تولید پس از تأکید 42روزه «رییسی»

خروج چوب فساد از چرخ تولید پس از تأکید 42روزه «رییسی»