مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 20:202019-12-13حوادث

دومین متهم قتل فجیع نوجوان بغدادی دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع عراقی از دستگیری دومین متهم به مشارکت در قتل جوان میدان الوثبه بغداد خبر دادند.

مرکز اطلاع رسانی شورای عالی قضایی این کشور تاکید کرده که که قاضی تحقیقات ویژه پرونده های مربوط به امنیت ملی تحقیقات در رابطه .

- منابع عراقی از دستگیری دومین متهم به قتل هولناک یک جوان در میدان الوثبه بغداد توسط نفوذی ها در اعتراضات پایتخت این کشور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، منابع عراقی از دستگیری دومین متهم به مشارکت در قتل جوان میدان الوثبه بغداد خبر دادند.

مرکز اطلاع رسانی شورای عالی قضایی این کشور تاکید کرده که که قاضی تحقیقات ویژه پرونده های مربوط به امنیت ملی تحقیقات در رابطه با جنایت قتل یک جوان در میدان الوثبه شهر بغداد را آغاز کرده و در حق همه افرادی که در ارتکاب این جنایت شنیع شرکت داشتند، احکام دستگیری صادر می شود.

سرلشکر عبدالکریم خلف ، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق هم درباره این حادثه دلخراش گفت: فرد مقتول 17 سال بوده و از پنج روز پیش از معترضانی که اطراف منزل آنها شلوغ می کردند خواست از آنجا دور شود که به مشاجره لفظی و زد و خورد منجر شد.

معترضان اقدام به پرتاب کوکتل مولوتوف به سوی منزل این جوان کردند و وی را به قتل رساندند و جسدش را روی زمین کشیده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین متهم قتل فجیع نوجوان بغدادی دستگیر شد

دومین متهم قتل فجیع نوجوان بغدادی دستگیر شد