مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:352019-12-13سياسي

دشمن توان موشکی ایران را نشانه گرفته است/ ایستادگی ریشه در تاریخ ایران اسلامی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نمازجمعه این هفته اردبیل اظهار کرد: این روزها اروپا با ارسال نامه به شورای امنیت سازمان ملل به خیال خودشان ایران را تحت فشار گذاشته اند تا ایران صنایع دفاعی را کنار بگذارد.

وی افزود: آنها مثل آمریکا یک مذاکره جدید از ایران می خواهند مذاکره ای که در آن علاوه بر امتیازات یک طرفه ای که در برجام به دست آوردند توان موشکی ایران نیز کاملاً از بین برود.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: آنها در ظاهر می گویند این مطالبه ما طبق قطعنامه 2231 بوده ولی این قطعنامه ناظر به موشک های بالستیک با توان حمل کلاهک هسته ای است و ایران همواره با حسن نیت کامل از طراحی و ساخت این گونه موشک ها خودداری کرده است.

وی ادامه داد: دولت روسیه هم اعلام کرد؛ قطعنامه 2231، تهران را از توسعه برنامه های موشکی و فضایی منع نمی کند که این را اروپایی ها و  آمریکایی ها هم به خوبی می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اذعان داشت: اگر ایران خلع سلاح شود به لقمه بسیار چربی برای آن ها تبدیل می شود و اگر آنها به ایران دسترسی پیدا کنند، انتقام حقارت چهل ساله را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: با خلع سلاح موشکی ایران اولاً دشمنان تمام مراکز دانش بنیان را ویران خواهند کرد و ثانیاً توان نظامی ایران را برای همیشه منهدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن توان موشکی ایران را نشانه گرفته است/ ایستادگی ریشه در تاریخ ایران اسلامی دارد

دشمن توان موشکی ایران را نشانه گرفته است/ ایستادگی ریشه در تاریخ ایران اسلامی دارد