مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-13سياسي

هر کسی استعداد پذیرفتن مسئولیت نمایندگی مردم را ندارد/تفرقه جامعه را مسموم می کند


امام جمعه مهریز با اشاره به انتخابات در پیش رو، گفت: افرادی که نه ظاهر اسلامی دارند و نه از ایمان بهره ای دارند برای انتخابات ثبت نام کرده اند، - این افراد استعداد پذیرفتن مسئولیت نمایندگی مردم را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه مهریز با اشاره به ثبت نام بیش از 13 هزار نفر برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی، لزوم شایسته سالاری در تأیید صلاحیت نامزدها را گوشزد کرد و اظهار داشت: پیامبر به ابوذر که از مؤمنین و از یاران با وفای خود بود توصیه کرد که در حوزه مدیریت و پذیرش مسئولیت وارد نشود زیرا پذیرش مدیریت و مسئولیت از عهده هر کسی بر نمی آید.

هر کسی استعداد پذیرفتن مسئولیت را ندارد امام جمعه مهریز ادامه داد: به دلیل ضعف قانون، افراد بسیاری برای انتخابات ثبت نام کرده اند، افرادی که نه تنها ظاهر اسلامی ندارند بلکه مقاصد شخصی و حزبی و منفعت طلبانه آن ها را وادار به ثبت نام کرده است، حتی اگر فردی مؤمن و دیندار باشد اما نتواند در برابر طمع ورزی ها و فشارها و تهدیدها مقاومت کند، صلاحیت پذیرش مسئولیت و نمایندگی مردم را ندارد.

وی افزود: فعالیت انتخاباتی و تبلیغ نامزدها پیش از موعد، جرم محسوب می شود و مردم به ویژه در فضای مجازی مراقب باشند مرتکب فعالیت مجرمانه نشوند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کسی استعداد پذیرفتن مسئولیت نمایندگی مردم را ندارد/تفرقه جامعه را مسموم می کند

هر کسی استعداد پذیرفتن مسئولیت نمایندگی مردم را ندارد/تفرقه جامعه را مسموم می کند