مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:252019-12-13سياسي

دوران نمایندگی افراد مانند دوران کاندیداتوری آنان است


خطیب جمعه تالش با تأکید براینکه هر فرد همان طور نمایندگی می کند که کاندیداتوری کند، گفت: زدوبند و فریب اگر در ایام کاندیداتوری باشد تا پایان نمایندگی امتداد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، حجت الاسلام والمسلمین محمدامین نقدی امام جمعه تالش در خطبه های نماز جمعه تالش در مصلای این شهر با اشاره به پایان زمان ثبت نامی انتخاباتی کاندیداهای مجلس اظهار کرد: مردم  با دقت ببینند که کاندیداها در تعاملات قبلی و ایام کاندیداتوری چطور هستند و با توجه به رفتار قبلی و کنونی؛ افرادی توانمند، صادق، مؤمن، متعهد و دلسوز را انتخاب کنند.

وی با تأکید بر اینکه هر فرد همان طور نمایندگی خواهد کرد که کاندیداتوری می کند، گفت: زدوبند و فریب این ایام تا پایان نمایندگی یک فرد نیز  امتداد خواهد داشت خطیب جمعه تالش با بیان هیئت اجرایی و هیئت نظارت امین مردم و انقلاب هستند، افزود: اعضای هر دو هیئت در عین رعایت انصاف و عدالت افراد شایسته را تأیید و به افراد ناتوان و غیرم تعهد به انقلاب فرصت حضور ندهند.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب درباره وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: اگر حوزه و دانشگاه به خوبی به وظایفشان عمل کنند، دین و دنیای جامعه به کمال خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران نمایندگی افراد مانند دوران کاندیداتوری آنان است

دوران نمایندگی افراد مانند دوران کاندیداتوری آنان است