مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-13سياسي

عفو زندانیان پشیمان نشان از رأفت جمهوری اسلامی است


خطیب جمعه خلیل آباد با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر خانواده هایی بودند که از حضور فرزندان خود در این اغتشاشات آگاه نبودند و دولت جمهوری اسلامی سعی می کند که با رأفت با آنها برخورد کند، - گفت: جمهوری اسلامی با عفو زندانیان نشان می دهد که علی رغم قاطعیت در برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر، ولی اصرار بر زندانی شدن افراد پشیمان ندارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری درباره برخورد با اشرار حوادث اخیر، اظهار داشت: مقام معظم رهبری دستور دادند که هر چه سریعتر نسبت به برخورد با عاملان اغتشاشات اخیر اقدام شود.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه جمهوری اسلامی هر زمان که احساس کند که در این افراد تغییر حاصل شده آنها را مورد عفو و رأفت اسلامی قرار می دهد، خاطرنشان کرد: افرادی که با شرارت علیه اموال مردم عمل می کنند با افرادی که در این اغتشاشات آسیب دیده اند متفاوت هستند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده هایی بودند از حضور فرزندان خود در این اغتشاشات آگاه نبودند و جمهوری اسلامی سعی می کند که با رأفت با آنها برخورد کند،  تصریح کرد: 85 درصد افرادی که در این حوادث کشته شدند افرادی بودند که اصلاً در صحنه نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو زندانیان پشیمان نشان از رأفت جمهوری اسلامی است

عفو زندانیان پشیمان نشان از رأفت جمهوری اسلامی است