مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-13سياسي

ساختن ایران مقتدر در گرو همکاری حوزه و دانشگاه است


دو قشر روحانی و دانشجو باید به کمک پیشرفت فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی جامعه بشتابند و با تبادل افکار و نظرات خود کشوری مقتدر بسازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نماز جمعه پاتاوه به امامت حجت الاسلام ابراهیم چراغی برگزار شد.

چراغی در خطبه های نماز جمعه پاتاوه که در مصلای امام هادی (علیه السلام) اقامه شد، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی وخویشتن داری در برابر گناه و محرمات از لسان امام معصوم علیهم السلام گفت: گناهان همچون مرکب های سرکش است که گناهکاران بر آنها سوار می شوند و لجامشان گسیخته می گردد.

وی در ادامه همین مبحث گفت: گناهان آنان را در قعر دوزخ سرنگون می سازد، اما تقوا مرکبی است راهوار و آرام که صاحبانش بر آن سوار می شوند زمام آن ها را به دست می گیرند و تا قلب بهشت پیش می تازند.

  خطیب جمعه پاتاوه در ادامه به ویژگی های دوران ظهور امام عصر( عج) اشاره و عنوان کرد: دوران ظهور با دوران آخر الزمان که در روایات هست فرق می کند، دوران ظهور یک مقطع خاص از دوران آخر الزمان است.

وی به استناد روایات ویژگی های آخرالزمان که( غالبآ به دوران غیبت ) اشاره دارد را دوران بدون مدح و دوره بسیار بد برخلاف ظهور برشمرد و تصریح کرد: به صورت کلی دوران ظهور امام زمان علیه السلام دوران گسترش فرهنگ و تمدن، پیشرفت، آرامش و آسایش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختن ایران مقتدر در گرو همکاری حوزه و دانشگاه است

ساختن ایران مقتدر در گرو همکاری حوزه و دانشگاه است