مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-13اجتماعي

رانندگان احتیاط کنند


جاده ها لغزنده است، رانندگان احتیاط کنند.

- مرکز کردستان، رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: جاده های این استان به علت وجود بارندگی های پراکنده برف و باران لغزنده است و رانندگان باید در عبور و مرور جوانب احتیاط را رعایت کنند.

دانش زندی با توجه به اینکه بارش برف و باران از بامداد امروز آغاز و تا کنون نیز در برخی نقاط ادامه دارد، گفت: موجب لغزندگی سطح جاده و کاهش دید به علت وجود مه گرفتگی شده است.

زندی افزود: هم اکنون دید افقی در محور های سنندج دهگلان محدوده گردنه صلوات آباد، سنندج - دیواندره تمامی گردنه های مسیر، قروه - همدان، دیواندره - بیجار و سنندج - کامیاران محدوده گردنه مروارید و سرچی شاهد وجود مه و کاهش دید افقی به کمتر از 100 متر است.

وی گفت: همچنین در جاده های سنندج - مریوان، سنندج - دیواندره و سقز - بانه شاهد بارش باران به صورت پراکنده و در ارتفاعات و گردنه های این مسیر به صورت برف پراکنده هستیم.

طبق اعلام هواشناسی کردستان هم اکنون طبق اعلام ایستگاه های این اداره کل دید افقی در قروه به 100 متر، در بیجار به 150 متر، در زرینه به 200 متر، در سنندج به چهار هزار متر و در سقز به 6 هزار متر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان احتیاط کنند

رانندگان احتیاط کنند